.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طعنه خبرنگار پاکستانی به هیلاری کلینتون

واشنگتن‌پست نوشت: هرچند اختلافات شدیدی بین آمریکا و پاکستان طی ماه‌های گذشته رخ داده و این اختلافات را نمی‌توان خنده‌آور توصیف کرد، اما طعنه یک خبرنگار نکته‌سنج پاکستانی به هیلاری کلینتون در جریان کنفرانس مطبوعاتی وی در پاکستان خنده همگان از جمله شخص وزیر خارجه آمریکا را برانگیخت.

در جریان این اتفاق که امروز رخ داد، یک خبرنگار پاکستانی به نام "شمامه" به هیلاری کلینتون گفت: آمریکا برای پاکستان به مادرشوهری شبیه شده است که هر کاری می‌کنیم، راضی نمی‌شود. ما تلاش بسیاری برای خشنودی آمریکا انجام داده‌ایم اما شما هر بار که می‌آیید توقع بیشتری دارید و به ما می‌گویید که باید کارهای بیشتری انجام دهیم.

کلینتون نیز از این تشبیه به خنده آمد و ابراز داشت که احساس این خانم خبرنگار را درک می‌کند! وی ابراز داشت که تاکنون چنین تشبیهی را نشنیده بوده است!

هرچند کلینتون سعی کرد در این جلسه در برابر تشبیه ژورنالیستی و حرفه‌ای شمامه سیاستمدارانه برخورد کند اما به نظر می‌رسد که این دیدگاه حاکم بر ملت پاکستان است که از نوع ارتباط این کشور با آمریکا رضایت ندارد و توقعات این کشور را قبول ندارد. به عبارت دیگر مردم پاکستان دیگر تحمل توقعات و دستورات آمریکایی‌ها را ندارند و آمریکا نمی‌تواند به وضع کنونی ادامه دهد.

از دیگر سو، باید به سخنان پرویز اشفق کیانی، فرمانده ارتش پاکستان و محبوب‌ترین شخصیت این کشور در سخنانی به آمریکا هشدار داد که پاکستان، افغانستان یا عراق نیست که آمریکا بتواند آن را اشغال کند.

پاکستان در جریان نبردهای افغانستان به عنوان متحد آمریکا عمل می‌کرد اما هیچ سهمی از غنایم جنگ آمریکا بر ضد تروریسم به دست نیاورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.